Základní práva pacienta

Při poskytování zdravotních služeb má pacient právo:

1.     Na důstojné zacházení, na ohleduplnost a respektování soukromí.

2.     Na poskytnutí úplných a srozumitelných informací o svém zdravotním stavu.

3.     Klást doplňující otázky týkající se zdravotního stavu.

4.     Vyžádat si konzultační službu od jiného poskytovatele zdravotních služeb.

5.     Zdravotní služby lze pacientovi poskytnout pouze s jeho souhlasem, pokud se nejedná o neodkladné výkony péče. Pacient má právo vzdát se poskytnutí informací o svém zdravotním stavu a také může určit osobu, které mají být tyto informace sděleny.

6.     Odmítnout léčbu v rozsahu, který povoluje zákon. Současně má být informován o zdravotních důsledcích svého rozhodnutí.

7.     Být předem informován o ceně poskytovaných zdravotních služeb nehrazených nebo částečně hrazených z veřejného zdravotního pojištění. Ceny za výkony nehrazené pojišťovnou jsou umístěny formou ceníku na vývěsce v čekárně a na webových stránkách poskytovatele (www.sdamp.cz)

8.     Absolvovat ambulantní vyšetření v doprovodu jím zvolené osoby nebo osob. Zamezení vstupu této osobě do ordinace může být provedeno z kapacitních důvodů (větší počet osob) nebo z důvodu nevhodného chování doprovázející osoby (např. rušení vyšetření a léčebných úkonů hlukem).

9.     Na přítomnost zákonného zástupce nebo jiné osoby, do jejíž péče byl svěřen na základě rozhodnutí soudu, nebo osoby jím určené (jedná se o pacienty, kteří jsou omezeni nebo zbaveni způsobilosti k právním úkonům), pokud jejich přítomnost nenaruší poskytování zdravotních služeb.

10.   Vstupovat a pobývat ve zdravotnickém zařízení se psem se speciálním výcvikem (jedná se o pacienty se smyslovým nebo tělesným postižením) v případě, že nenaruší práva ostatních pacientů.

11.   Být seznámen s vnitřním řádem zdravotnického zařízení (dále jen „vnitřní řád“).

12.   Zanechat náměty a stížnosti u přítomného zdravotního personálu.

Povinnosti pacienta

Pacient je při poskytování zdravotních služeb povinen:

1.     Řídit se vnitřním řádem poskytovatele.

2.     Chovat se dle zásad občanského soužití a dobrých mravů ve vztahu ke spolupacientům a zdravotnickým pracovníkům. Je povinen respektovat pokyny zdravotnických pracovníků. Výše uvedené povinnosti se vztahují i na zákonného zástupce, popřípadě osoby určené zákonným zástupcem, nebo jiné doprovázející osoby.

3.     Nikoho verbálně nenapadat, nekřičet ani nezvedat hlas. Neobtěžovat hlukem či jiným porušením klidu ve zdravotnickém zařízení personál či spolupacienty. 

4.     Respektovat pokyny zdravotnických pracovníků a skutečnost, že pořadí pacientů určuje lékař.

5.     Prokázat se platným průkazem zdravotní pojišťovny, případně dokladem totožnosti.

         Dodržovat navržený individuální léčebný a diagnostický postup zdravotnickým personálem.

6.     Pravdivě informovat zdravotnický personál o dosavadním vývoji zdravotního stavu, včetně informací o infekčních nemocech, o zdravotních službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a dalších skutečnostech podstatných pro poskytování zdravotních služeb.

7.     Oznámit svému lékaři každou změnu telefonního či emailového kontaktu, zdravotní pojišťovny, změnu druhu zdravotního pojištění, změnu registrujícího praktického lékaře, změnu bydliště, propuštění z ústavního léčení a závažnou změnu zdravotního stavu.

8.     Do zdravotnického zařízení je zakázán vstup se zvířaty (s výjimkou asistenčního či vodícího psa), jízdními koly, koloběžkami, inline bruslemi apod.

9.     V prostorách zdravotnického zařízení je přísný zákaz kouření (včetně elektronických cigaret), požívání alkoholu a jiných návykových látek. Poskytovatel má oprávnění osoby v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek ze zdravotnického zařízení vykázat.

10.   Nepožívat před a během vyšetření alkohol nebo jiné návykové látky a podrobit se na základě   

rozhodnutí ošetřujícího lékaře v odůvodněných případech vyšetřením za účelem prokázání, zda je nebo není pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek.

11.   Do zdravotnického zařízení nelze vnášet zbraně střelivo a výbušniny a jiné nebezpečné předměty.

12.   Je zakázáno pořizování jakýchkoliv fotografií, videonahrávek nebo audionahrávek ve všech prostorách zdravotnického zařízení bez souhlasu pověřeného vedoucího pracovníka a bez souhlasu osob, které by případně měly být natáčeny nebo fotografovány.

13.   Nedodržování povinností pacienta je považováno za porušení tohoto Vnitřního řádu.

Registrace a objednávání

  1. Zdravotnické zařízení poskytuje zdravotní služby v plném rozsahu pouze svým registrovaným  

         pacientům.

  • Pacient může požádat o registraci ve zdravotnickém zařízení, jestliže je starší 18 let, a pokud

uplynuly více než 3 měsíce od jeho předchozí registrace u jiného praktického lékaře. O přijetí registrace rozhoduje zdravotnické zařízení, stvrzena je podpisem registračního listu.

  • K vyšetření ve zdravotnickém zařízení se pacienti vždy objednávají. Pacienti se mohou objednat

osobně nebo telefonicky či mailem. Kontakty jsou zveřejněny na vstupních dveřích ordinací a na webových stránkách poskytovatele (www.sdamp.cz). Osobní a telefonické objednávky jsou možné pouze v průběhu provozní doby ordinace.

4.     Na veškeré prohlídky, potvrzení či jinou administrativu je nutné se předem objednat. Časové možnosti pro jednotlivá ošetření a prohlídky jsou omezené.  Při objednávání je tedy nutné

požadavek co nejvíce specifikovat. Např. pokud se objednáte na standardní ošetření, nebude obvykle možné provést prohlídku k vystavení jakéhokoliv potvrzení (řidičský průkaz, zbrojní průkaz, příspěvek na péči apod.), a to proto, že každá prohlídka představuje jiný časový úsek na sesterně a jiný u lékaře.

5.     Prosím objednávejte se včas k Vašemu předoperačnímu vyšetření. Je nutné naplánovat potřebná doplňková vyšetření (laboratoř, EKG, RTG …), proto nenechávejte prohlídku na poslední chvíli před termínem Vaší operace.

6.     V případě, že před vstupem do nového zaměstnání potřebujete narychlo provést pracovnělékařskou prohlídku, je nutné se na termínu předem domluvit. Zdravotnický personál může požadovat předložení „Žádosti o provedení pracovnělékařské prohlídky“. Lékař může provedení prohlídky odmítnout, pokud nebude oprávněn takovou lékařskou prohlídku provést, a to dle Zákona č. 373/2011 Sb. O specifických zdravotních službách nebo také dle vyhlášky                                    č. 79/2013 Sb. O pracovnělékařských službách a některých druzích posudkové péče.

7.     V době určené pro objednané pacienty neposkytuje ambulance péči neobjednaným pacientům, kromě ošetření akutních stavů. Pokud máte akutní obtíže, zavolejte nám a domluvíme se na konkrétním čase Vaší návštěvy ještě tentýž den.

8.     K registraci nebo objednání se pacient musí vždy prokázat platným dokladem totožnosti a průkazem zdravotní pojišťovny.

9.     V případě pacienta, který nemluví česky, je na pokyn zdravotnického personálu nutné, aby měl s sebou překladatele.

10.   Domluvené návštěvy jsou závazné a v případě, že se objednaný pacient nemůže dostavit na vyšetření, je povinen se předem telefonicky, emailem nebo osobně, nejpozději 24 hodin předem, omluvit a sjednanou návštěvu zrušit, aby neblokoval rezervovaný čas jiným pacientům. Neomluvená absence se považuje za porušení vnitřního řádu.  Tři neomluvené návštěvy mohou být důvodem k ukončení poskytování péče v našich ambulancích.

11.   Při vyšetření denzitometrie a sportovních prohlídek je zajišťován lékařem odborný dohled kamerovým systémem bez záznamu. Souhlasem s poskytováním zdravotních služeb bere pacient tuto skutečnost na vědomí a s odborným dohledem souhlasí.

Provozní doba a ordinační doba

1.     Provozní a ordinační doba je zveřejněna na vstupních dveřích do zdravotnického zařízení a na webových stránkách společnosti Sdružená ambulantní péče (www.sdamp.cz).

2.     V této době jsou v ordinaci přítomni zdravotničtí pracovníci a poskytují zdravotní služby registrovaným pacientům.

3.     Ordinační doba je rozdělena na hodiny pro nemocné a zdravé pacienty (preventivní prohlídky, očkování, administrativní úkony, vyšetření k posudkům).

4.     Pořadí pacientů určuje lékař.

5.     Čas, na který je pacient objednán, nepředstavuje čas, kdy pacient vstupuje do ordinace, ale čas, odkdy je pacient přítomen v čekárně.

6.     Vzhledem k charakteru a chodu ambulance může dojít k posunutí času ošetření, někdy i o delší časový interval. Příčiny mohou být různé:

–    Do ordinace se dostaví pacienti, kteří potřebují vzhledem k charakteru svého onemocnění od personálu akutní/přednostní ošetření.

–    Čas ošetření některého z předchozích pacientů se prodlouží závažností nebo komplikacemi jeho onemocnění.

–    Technické poruchy/výpadek proudu, vody, počítačové techniky aj.

–    Jiné nepředvídatelné situace.

Ve výše uvedených situacích žádáme všechny čekající pacienty o pochopení a toleranci.

7.     Příjem pacientů k ošetření končí 30 minut před koncem ordinační doby.

8.     Návštěvní služba není prováděna akutně, ale pouze po předchozí domluvě se zdravotnickým personálem ambulance.

Průběh vyšetření

1.     Pacienti čekají na vyšetření v čekárně, která je volně přístupná běhěm celé ordinační doby.  Během

  čekání mohou pacienti obvyklým způsobem používat zařízení čekárny a WC pro pacienty (klíček je  

k dispozici v ambulanci u zdravotní sestry). Za osobní věci odložené v čekárně zodpovídá pacient. Pacient si může své osobní věci vzít s sebou do ordinace. Zdravotnické zařízení za věci odložené v čekárně neručí.

2.     Čas strávený v čekárně mohou pacienti využít k přípravě na vyšetření – připraví si průkaz zdravotní

pojišťovny, seznam léků, zprávy z proběhlých vyšetření či hospitalizací, výsledky z glukometru, zapsané a naměřené hodnoty glykémií nebo krevního tlaku atd.

3.     Pořadí pacientů určuje lékař, případně jím pověřený zdravotní pracovník, který má právo kriteria pořadí ošetření pacientů změnit. Zdravotní sestra pravidelně vychází do čekárny a zjišťuje stav potíží pacientů. Objednaní pacienti jsou zváni do ordinace, pokud možno v čase, na který byli objednáni. Neobjednaní pacienti jsou zváni v pořadí dle rozhodnutí lékaře, či zdravotní sestry. Pracovníci ambulance se snaží čekací dobu pacientů minimalizovat. Naší snahou je časy dodržovat, ale každý pacient potřebuje individuální péči, což nelze předem časově ohraničit. Proto prosím omluvte případné zdržení.

4.     Na výzvu zdravotní sestry vstupují pacienti nejprve do sesterny, kde nahlásí případnou změnu kontaktních údajů nebo pojišťovny, předají donesený materiál na vyšetření, případně žádosti o posudky či jiné dokumenty. V sesterně se také provádí měření a vážení při preventivních prohlídkách a některá další vyšetření (např. vyš. TK, odběry, výtěry, převazy aj.). Před vstupem do sesterny a ordinace si pacient ztlumí mobilní telefon.  

5.     Lékař poskytuje pacientovi zdravotní službu pouze s jeho souhlasem, případně se souhlasem zákonného zástupce nebo zmocněné osoby (výjimku tvoří neodkladná péče). U žádné zdravotní služby poskytované zdravotnickým zařízením nevyžadujeme písemný souhlas pacienta, vyjma případů, které výslovně stanoví zákon. Pokud pacient nevyjádří svůj nesouhlas, má se za to, že s vyšetřením a léčbou souhlasí. Lékař i zdravotní sestra jsou povinni zachovávat lékařské tajemství a využívat získané informace k poskytování zdravotních služeb ve prospěch pacienta.

6.     Recepty na dlouhodobě pravidelně užívané léky je možno objednat telefonicky nebo mailem. Kontakty jsou zveřejněny na dveřích ordinace a na internetových stránkách společnosti Sdružená ambulantní péče (www.sdamp.cz). Elektronický recept je možno odeslat v ordinační době, a to buď formou emailu nebo sms na váš mobilní telefon. Recept lze odeslat pouze na mailovou adresu a číslo telefonu, které jsou uvedeny v systému, proto každou změnu kontaktu je potřeba ihned oznámit.

7.     V ordinaci poskytujeme kromě standardní péče hrazené z veřejného zdravotního pojištění i péči a vyšetření, která nejsou z tohoto systému hrazena. Ceník těchto služeb a výkonů nehrazených z veřejného zdravotního pojištění je zveřejněn na nástěnce v čekárně a na webových stránkách www.sdamp.cz. V ceníku jsou zveřejněny i případné zálohy na zapůjčený zdravotnický materiál nebo přístroje.  Úhrada služeb a výkonů je možná hotově i kartou. Zálohy za zapůjčené přístroje, či materiál jsou možné hradit pouze v hotovosti.

8.     Přepravu pacienta i případně jeho doprovodu do/ze zdravotnického zařízení apod. na náklady zdravotní pojišťovny indikuje lékař na základě aktuálního zdravotního stavu pacienta.

9.     Doklad o dočasné pracovní neschopnosti (dále jen DPN) vystavuje lékař na základě zjištění zdravotního stavu, nikoliv na žádost pacienta.

10.   Pokud se pacient bez předchozí omluvy nedostaví na plánovanou kontrolu v době DPN, bude mu DPN v daném termínu ukončena.

11.   V případě, že při předepisování léků, přepravy pacienta, vydávání DPN a dalších úkonů bude lékař nebo zdravotnický personál uveden pacientem, jeho zákonným zástupcem nebo zmocněnou osobou uveden v omyl (např. předepsání léků v době hospitalizace v nemocnici atd.) a zdravotní pojišťovny zpětnou kontrolou tyto lékařské úkony neuznají jako relevantní, mohou být vynaložené náklady následně vymáhány od pacienta.

Mimořádné epidemiologické situace

  1. Pacient je povinen řídit se vždy pokyny personálu.
  2. Pacient je povinen předem telefonicky/e-mailem konzultovat svůj zdravotní stav se sestrou či

lékařem. Konzultovat svůj zdravotní stav před návštěvou zdravotnického zařízení je obzvláště vhodné v případě, že se ve Vaší domácnosti vyskytuje infekční virové či bakteriální onemocnění (např. spála, chřipka, Covid-19, virové střevní katary aj.) nebo parazitální onemocnění (např. roupy, svrab, vši, štěnice aj.). Vždy nám toto oznamte předem, naplánujeme Vaši návštěvu tak, aby nedošlo k rozšíření onemocnění na jiné pacienty, kteří s Vámi čekají v čekárně.

  • Při návštěvě zdravotnického zařízení je nutné dbát na dodržení rozestupů (2 metry) v čekárně.

4.     V případě epidemiologicky významné situace či v případě příznaků nachlazení jsou pacienti v prostorách čekárny a ordinace povinni nosit respirátor nebo roušku.

5.     Do zdravotnického zařízení vstupuje pacient v doprovodu max. 1 osoby (s ohledem na jeho

         zdravotní stav).

Návštěva lékaře v bydlišti pacienta

1.     O návštěvu lékaře v místě svého bydliště může registrovaný pacient požádat telefonicky, e-mailem nebo osobně během ordinační doby. Lékař může návštěvu vykonat v době, na které se předem domluví se zdravotnickým personálem.

2.     Návštěva je hrazena z veřejného zdravotního pojištění v případě, kdy zdravotní stav pacienta neumožňuje jeho přepravu do ordinace a zpět. V opačném případě je návštěva hrazena pacientem.

3.     Pokud je to aspoň trochu možné, mělo by být v zájmu pacienta být vyšetřen raději v ordinaci než doma, neboť ve zdravotnickém zařízení jsou k dispozici další pomocné vyšetřovací metody. Oproti tomu na návštěvu k pacientovi si lékař může vzít jen základní vyšetřovací pomůcky.

Oznamování změn

1.     Registrovaný pacient, jeho zákonný zástupce nebo osoba k tomu zmocněná jsou povinní co nejdříve (nejpozději při nejbližší kontrole) nahlásit zdravotnickému zařízení veškeré důležité změny týkající se osobních údajů (jméno, bydliště, telefon, e-mail a další) a pojištění (druh a změna pojišťovny).

2.     Pacient je povinen informovat zdravotnické zařízení o plánované operaci, a tedy nutnosti provedení předoperačního vyšetření. Tuto skutečnost by měl nahlásit nejlépe hned poté, kdy se dozví termín své operace. Jen tak bude mít zdravotnický personál dostatek času naplánovat všechna potřebná předoperační vyšetření. Změny je možno nahlásit telefonicky, e-mailem nebo osobně v průběhu ordinační doby.

Informace o zdravotním stavu a zdravotnická dokumentace

1.     Informace o své nemoci a potřebných léčebných postupech získá pacient od lékaře. Lékař, případně jím pověřený zdravotnický pracovník seznaámí pacienta s režimovými opatřeními. Pacient má právo na poskytnutí úplných a srozumitelných informací. Z důvodu ochrany osobních údajů budou výše uvedené informace poskytnuty pouze danému pacientovi a dále pouze těm osobám, které pacient písemně uvede v informovaném souhlasu s poskytováním zdravotní péče.

2.     Zdravotnická dokumentace pacienta vedená lékařem je majetkem lékaře. Nahlížet do ní a pořizovat z ní výpisy a kopie může pouze pacient či jeho zákonní zástupci, zmocněnci a osoby stanovené obecně závaznými předpisy. Dokumentaci nelze vynášet z ordinace. Kopie si musí pacient pořídit přímo v ordinaci za úplatu dle platného ceníku.

3.     Pokud se pacient přeregistruje k jinému praktickému lékaři, zdravotnické zařízení pořizuje a odesílá novému registrujícímu lékaři na jeho žádost výpis ze zdravotní dokumentace. Výpis obsahuje všechny údaje potřebné pro poskytování dalších zdravotních služeb pacientovi. Zákonem stanovená lhůta pro vyhotovení výpisu ze zdravotní dokumentace je 30 dní.

Odmítnutí přijetí pacienta do péče / Ukončení péče o pacienta 

(dle § 48 zákona o Zdravotních službách č. 372/2011 Sb., ve znění pozdějších předpisů) 

1.     Poskytovatel, kterého si pacient zvolil, může odmítnout přijetí pacienta do péče, pokud:

  1. by přijetím pacienta bylo překročeno únosné pracovní zatížení nebo jeho přijetí brání provozní důvody, personální zabezpečení nebo technické a věcné vybavení zdravotnického zařízení; překročením únosného pracovního zatížení se rozumí stav, kdy by zajištěním zdravotních služeb o tohoto pacienta došlo ke snížení úrovně kvality a bezpečnosti zdravotních služeb poskytovaných pacientů již přijatým, 
  2. by vzdálenost místa pobytu pacienta neumožňovala v případě poskytování zdravotních služeb v oboru všeobecné praktické lékařství výkon návštěvní služby, 
  3. není pojištěncem zdravotní pojišťovny, se kterou má poskytovatel uzavřenu smlouvu podle zákona o veřejném zdravotním pojištění; toto právo se nevztahuje na pojištěnce z jiných států Evropské unie, Evropského hospodářského prostoru, Švýcarské konfederace, či ze států, se kterými má Česká republika uzavřenu smlouvu o sociálním zabezpečení, zahrnující ve věcném rozsahu nároky na zdravotní péči. 

2.     Poskytovatel může ukončit péči o pacienta v případě, že: 

  1. prokazatelně předá pacienta s jeho souhlasem do péče jiného poskytovatele, 
  2. pominou důvody pro poskytování zdravotních služeb; to neplatí, jde-li o registrujícího poskytovatele; ustanovení § 47 odst. 2 není dotčeno, 
  3. pacient vysloví nesouhlas s poskytováním veškerých zdravotních služeb, 
  4. pacient závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený individuální léčebný postup, nebo s poskytováním zdravotních služeb vysloví souhlas, ale neřídí se vnitřním řádem a jeho chování přitom není způsobeno zdravotním stavem, 
  5. přestal poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb; to neplatí, jestliže neposkytování součinnosti souvisí se zdravotním stavem pacienta; ukončením péče nesmí dojít k bezprostřednímu ohrožení života nebo vážnému poškození zdraví pacienta. 

3.     Poskytovatel nesmí odmítnout přijetí pacienta do péče podle odstavce 1 nebo ukončit péči o něj podle odstavce 2 písm. d) nebo e), jde-li o pacienta, kterému je třeba poskytnout neodkladnou péči, jde-li o porod nebo jde o zdravotní služby, které jsou nezbytné z hlediska ochrany veřejného zdraví nebo ochrany zdraví při práci, dále jde-li o krizové situace nebo výkon ochranného léčení nařízeného soudem, pokud jiný právní předpis nestanoví jinak. 

4.     Poskytovatel dále nesmí odmítnout přijetí pacienta do péče podle odstavce 1, jde-li o pacienta: 

  1. u kterého bylo poskytování zdravotní péče Vězeňskou službou přerušeno z důvodu ukončení nebo přerušení výkonu vazby, trestu odnětí svobody nebo umístění v ústavu pro výkon zabezpečovací detence, pokud se jedná o zajištění návaznosti při poskytování zdravotních služeb započaté v průběhu výkonu vazby nebo trestu odnětí svobody nebo umístění v ústavu pro výkon zabezpečovací detence; Vězeňská služba, v jejímž zdravotnickém zařízení byly pacientovi poskytovány zdravotní služby, jestliže jí není znám poskytovatel, který převezme pacienta do péče, vybaví tohoto pacienta informací podle §45 odst. 2 písm. g), 
  2. ve výkonu vazby, výkonu trestu odnětí svobody nebo umístěného v ústavu pro výkon zabezpečovací detence, jde-li o zdravotní služby, které Vězeňská služba neposkytuje, a to po předchozí domluvě s Vězeňskou službou; to neplatí, jde-li o důvody poskytnutí zdravotních služeb podle odstavce 3. 

5.     Důvody odmítnutí přijetí pacienta do péče podle odstavce 1 nebo ukončení péče podle odstavce 2 posuzuje poskytovatel. Poskytovatel o odmítnutí přijetí do péče podle odstavce 1 nebo o ukončení péče podle odstavce 2 písm. d) a e) nebo o odmítnutí poskytnutí zdravotních služeb podle §50 odst. 2 vydá pacientovi písemnou zprávu, ve které je uveden důvod odmítnutí nebo ukončení. 

Závaznost vnitřního řádu

Vnitřní řád je závaný pro všechny pacienty. Není povinností pacienta souhlasit s Vnitřním řádem, ale nesouhlas je zároveň nesouhlasem s poskytováním zdravotní péče a objednáváním v našem zdravotnickém zařízení. V takovém případě si pacient dle svého uvážení může zvolit jiné zdravotnické zařízení, které bude jeho požadavkům více vyhovovat.

Důsledky porušení vnitřního řádu

1.    Zdravotnické zařízení může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup nebo se neřídí vnitřním řádem (§48 odst. 2 Zákona o zdravotních službách č.372/2011Sb.)

2.    V případě ukončení péče z důvodu porušení vnitřního řádu dostane pacient písemné vyrozumění s uvedením důvodů opravňujících k tomuto kroku, v souladu s §48 odst. 5 stejného předpisu.

Platnost tohoto vnitřního řádu se vztahuje na všechny ambulance vedené pod společnostmi:

·    Sdružená ambulantní péče Vysočina s.r.o. IČO: 28826060, ambulance:

  • Jiráskova 699 Chotěboř (poliklinika)
  • Legií 1851 Chotěboř (M-Centrum)
  • Maleč 100 (zdravotní středisko)
  • Plynárenská 671, Kolín (bývalá Jednota)

·    Sdružená ambulantní péče Pardubice s.r.o. IČO: 02443198, ambulance:

  • Nádražní 548, Hlinsko (poliklinika)

Vnitřní řád je ve zkrácené verzi k dispozici v každé čekárně našich ambulancí. Plná verze Vnitřního řádu je zveřejněna elektronicky na www. sdamp.cz, nebo je v tištěné podobě k dispozici v našich ordinacích. Sdružená ambulantní péče si vyhrazuje právo v případě potřeby Vnitřní řád ambulance aktualizovat.

Vztah mezi zdravotníkem a pacientem je založen na vzájemné důvěře. Naším cílem je Vám pomoci a budeme rádi, když se nám to společně bude dařit. Děkujeme, že k tomu přispíváte i tím, že respektujete náš vnitřní řád.

MUDr. Mgr. Sylvie Špitálníková, Ph. D.

Vnitřní řád Sdružené ambulantní péče platný od 1. 7. 2025

Přejít nahoru